A Titanfall a várakozásoknak megfelelően hatalmasat szakított, sikert aratott mind a játékosok, mind a kritikusok körében, aminek köszönhetően a fejlesztők tovább csiszolgathatják és bővíthetik a next-gen mecha lövöldét.
Mindeközben, valahol egy tárgyalóteremben a pénzügyi szakemberek biztosan örömködve dörzsölik a tenyerüket, de Drew McCoy-t, a játék producerét ez a része már nem érdekli: "Nem tudom, hogy profitot termel-e, mint ahogy azt sem, hogy teljesíti-e a várt eladásokat. Igazából nem is nagyon érdekel. Engem az érdekel, hogy egy olyan játékon dolgozhattam, amivel én magam is szívesen játszanék. A tény, hogy az emberek élvezik és sikeres lett annyira, hogy folytathatjuk rajta a munkát nekem már siker. Azért fejlesztünk játékokat mert szeretjük őket, és szeretnénk ha mások is játszanák őket velünk."
McCoy nem szeretné, hogy a játékukat a Battlefield vagy Call of Duty sorozatokhoz hasonlítanák, mert egyáltalán nem az volt a szándékuk, hogy kizárólag a már bevált képletek finomításával csináljanak jól működő játékot, hiszen számtalan példát lehet mutatni arra, hogy a trendek vak követése nem garantál semmiféle sikert. A producer azt reméli, hogy a Titanfall sikere inspirálja majd a többi fejlesztőt arra, hogy bízzanak a saját ötleteikben is, ne csak a jól bevált fogásokban.
Ti mit gondoltok erről? Magasabbra tette a lécet a Titanfall?