Az emberek hirtelen hatalmas sikongatásokban törtek ki, amikor kiderült, hogy a Titanfall 2 egy kampánnyal is beújít. Elsőre ez a bejelentés a szakmát azért nem vágta hanyatt, de az első infók alapján azért talán mégiscsak lesz benne valami különleges.
A fenti traileren kívül egy Mackey McCandlish dizájnerrel készített interjút is kaptunk. A kampányos is dolgozó művész elmondása szerint ez a lehetőség már nagyon hiányzott a csapatnak.
"Ha annyi játékot csináltál már, mint amennyit néhány tag a csapatunkban, akkor elkezded keresni a lehetőséget a tagjaid kinyújtóztatására" - mondta McCandlish. "Mindnyájunkat megmozgatott a Half-Life és a Bioshock de nem volt lehetőségünk rá, hogy hozzuk azt a játékos-központú történetet, mint a Call of Duty, ahol minden az osztagodról szól."
Nem túl meglepő módon a srácok a Wolfenstein: The New Order és a Doom irányvonalán haladnak a Division és a Borderlands megoldásával ellentétben.
"Szerintem egy darabig kellett az embereknek az MMO élmény, ahol single-playerben is a lootot gyűjtögetted. Ez volt az iránya a Destinynek, a Borderlandsnek és a Divisionnek is. Mostanában a Wolfenstein és a Doom megjelenésével rájöttek, hogy 'nem, nem, mi szerettük ezt a dolgot, ami rólad szól és nem a grindról'. Szerintem ez olyasmi, amit mi is jól csinálunk, szóval elhozzuk ezt a Titanfallba."
A fenti trailer valóban ígéretesnek hangzik, de csalódtunk már ígéretekben, így picit óvatosan állunk hozzá. Titeket mennyire érdekel a Titanfall 2 kampánya?