A Titanfall 2 fejlesztéséért felelős Respawn Entertainment már bejelentette, hogy közel a bétateszt (ezt ők tech tesztnek hívják), de ez egy olyan buli, amiből a PC-sek most kimaradnak.
Az indokot a cég igazgatója Vince Zampella szolgáltatta. Elmondása szerint a Titanfall 2-t meghajtó szerverrendszernek bőven elég, ha csak egy platformot izzasztanak meg.
"Több platformot tesztelni is hasznos lehet, de nincs szükségünk minden kipróbálására, ahhoz, hogy tisztában legyünk a szolgáltatás állapotával, és hogy készen állunk-e az indulásra"
- magyarázta Vince.
"Hogy teljesen őszinte legyek nem is állunk készen arra, hogy megbirkózzunk ezzel, még mindig dolgozunk a játék csiszolásán. Ráadásul még nem állunk úgy, hogy a minimum gépigényen tökéletesen működjön a program."
Hozzátette, hogy a PC-s verziót nem olyan egyszerű megjelentetni, mint a konzolos kiadást (ezt mondjuk mostanában a No Man's Sky esetében is megtapasztaltuk) mert "rengeteg változóval és konfigurációval kell számolnunk".
"Egyébként az egyjátékos kampányunknak van pár csodálatos titka, és nem szeretnénk, ha ezek idő előtt napvilágra kerülnének. A mi csodálatosan kíváncsi PC-s táborunk bizonyította már, hogy kiásnak ők bármit, amit lehet, és megvan a kockázata, hogy ezzel sokat lelőnek a single-playerből."
A finom beszólás után jöttek a kellemesebb szavak:
"Tudjuk, hogy ez egy nagy csalódás a PC-s rajongóknak, de ezzel tényleg arra tudunk figyelni, ami a célja a tech tesztnek, és fókuszálhatunk a szerverek stabilitására. Abban biztosak vagyunk, hogy remek PC-s élményt nyújtunk majd a megjelenéskor."
Ugyan vannak védhető pontok ebben a nyilatkozatban, azért ettől még nem vagyunk boldogok. Szerencsére a 2016. október 28-i Titanfall 2 megjelenés már nincs messze.