A széria előző része Xbox és Windows exkluzív volt, így a Respawn Microsoft Azure rendszerét használta a dedikált szerverekhez világszerte. Bár a szolgáltatás nem volt tökéletes, a játékosok nagy részének megfelelt, mert ha volt a közelükben egy Azure szerver, ahhoz automatikusan hozzákapcsolódtak.
A Titanfall 2 esetében tovább akarják bővíteni a rendszert, ezért kötött szerződés a játékot fejlesztő Respawn a Multiplay céggel, akinek neve ismerősen csenghet. A Multiplay szolgáltatása számos szerverhez ad hozzáférést, amivel csökkenthető a válaszidő. Ez a hálózat olyan rendszerekkel is kapcsolatban van, mint a Google Compute Platform, a Microsoft Azure vagy az Amazon Web Services.
"A Titanfall 2 rajtja nagyobb és simább lesz, mint a az első epizódé. És ami nagyon fontos számomra, hogy a játék egyszerűen csak működik, nem kell mindenféle trükköket bevetni." - mondta Jon Shiring a Respawn vezető programozója egy sajtóközleményben.
A Respawn biztos akartak lenni abban, hogy hatalmas mennyiségű skálázhatóságot és megbízhatóságot kapnak, ezért álltak össze a Multiplayyel, akiknek kiváló szakértelme van a játékok tárhely-szolgáltatásában, így a fejlesztők a játék készítésére tudnak fókuszálni.
Október 28-án ülhetnek ismét a robotok volánja mögé a PC, PS4 és XBOX One tulajdonosok.