Két hét telt el a Battlefield 1 és a Call of Duty: Infinite Warfare megjelenése között. Mindkettő gigantikus húzónévnek számít, ami gyakorlatilag önmagát adja el, így végül senki nem értette, hogy az EA miért gondolta jó ötletnek, hogy a még kicsit bizonytalannak mondható Titanfall 2 pontosan a két titán között jelenjen meg. Biztos több járható út is van ilyenkor a marketingesek számára, de az EA sajnos a legrosszabbat választotta.
Míg az EA magabiztosan védte a döntését, addig a számok sajnos nem őket igazolták. A Titanfall 2 egyelőre nem teljesít túl jól a piacon még annak ellenére sem, hogy a kritikusok szerint elképesztő előrelépés történt az első részhez képest. Ezen sajnos egyáltalán nem segít az EA Twitteres kampánya sem, aminek a gerincét a konkurencia kritizálása képzi. Ebben a tweetben például azt írják, hogy "Emlékszel, amikor megvetél egy játékot, és ezzel megkaptál mindent? A Titanfall 2 emiatt is különbözik, nincs szükség season passra."
Remember when buying a game got you everything?
— Titanfall (@Titanfallgame) October 26, 2016
Another reason #Titanfall2 is different, no season pass needed... https://t.co/aOcOtlUuyX pic.twitter.com/JaqyauCrkw
Teljesen rendben van, hogy a Titanfall 2-höz nem lesz Season Pass, viszont ez attól lesz egy kicsit idétlen, hogy rögtön a szomszédban ott van a Battlefield 1, aminek a jövője szinte teljes egészében a Premium szezonbérletre és a fizetős kiegészítőkre van felépítve. Ami viszont tényleg nagyon szomorú, hogy nem sokkal később az EA kifejezetten a Call of Duty: Infinite Warfare-t érintő negatív kritikákat kiemelve próbálta feljebb emelni az egyébként önmagában is jó játékot: "Az egyik »főleg lassú és érdektelen«, míg a másik » őrült precizitása felvillanyoz".
One is “mostly slow & plodding” while the other's “frantic precision is electrifying”– you decide: https://t.co/QkynZOXgpn #MakeTheRightCall pic.twitter.com/aAHWbrZQ2y
— Titanfall (@Titanfallgame) November 4, 2016
A Respawn Entertainment csapata persze egyáltalán nem ért egyet ezzel a fajta viselkedéssel, ezért rögtön meg is osztottak egy Tweetet, amiben egyértelművé teszik, hogy ők kizárólag a saját Twitter-csatornájukon keresztül kommunikálnak a rajongókkal:
For the record: @respawn is the official voice of Respawn studio. We have nothing but respect & love for our fellow devs.
— Respawn (@Respawn) November 4, 2016
Csalódást azt látni, hogy még mindig vannak olyanok, akik szerint a másik fejére taposva lehet csak feljebb jutni, főleg egy keményen és jól dolgozó csapat kárára izmozva, akik pont a minőségi munkával akarnak figyelmet kivívni maguknak.