Amennyiben rászántok öt percet az életetekből arra, hogy megtekintsétek a játék első küldetésének bevezető és záró képsorait, akkor minden bizonnyal megfogalmazódik bennetek egy ide kapcsolódó gondolat: "Ugyan, nem kár érte.", vagy "Ejha, ezt jó lett volna kipróbálni."
Hogy Robert R. Coddington, az átvezető filmek rendezője mit akart elérni azzal, hogy fellőtte a világhálóra eme képsorokat, nem tudni, ám az biztos, hogy az Electronic Arts hivatalos álláspontja azóta sem változott.
2008 októberében hozták nyilvánosságra, hogy a két év munkáját és dollármilliókat felemésztő projektnek reszeltek, miután az EA Los Angeles csapatának munkája nem ütötte meg a kívánt mércét.
A Tiberium eredetileg egy Unreal Engine 3 hajtotta taktikai shooter lett volna, ami a Command & Conquer 3: Tiberium Wars és a Kane's Wrath eseményeit követően mesélte volna el Vega parancsnok és az utolsó scrin torony találkozását.
Tiberium: Jelenetek a törölt C&C FPS-ből
Az Electronic Arts néhány hónapja úgy döntött, nem finanszírozza tovább a Tiberium fejlesztését. Helyes lépés volt?
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés