A THQ-s Brian Farrel viszont azt állítja, hogy a játék egyértelműen nem lett bukás, és várjunk még mielőtt ítélkezünk, ugyanis a Call of Duty széria sem volt eleinte ennyire népszerű.
Farrel emlékezteti a játékosokat arra, hogy a Call of Duty első részéből a megjelenésekor nem fogyott el 18 millió példány ellentétben a legfrissebb epizódokkal, idő kellett ahhoz, hogy a franchise oda nője ki magát, ahol most tart. A Homefrontból ezidáig nagyjából 2.6 millió példányt adtak el a legfrissebb pénzügyi jelentés szerint, ami ugyan alulmúlta a THQ várakozásait, mégis bíznak a játékban.
Az elkövetkezendő két évben számos nagy durranást ígérnek, úgy mint az ősszel érkező legújabb Saints Row rész, vagy a készülő Space Marine játék. A Red Faction: Armageddonról megoszlanak a vélemények azok között, akik már kipróbálták a demót, én személy szerint az éljenzők oldalán állok, és már alig bírom kivárni a teljes játék megjelenését.