Ahogy arról már mi is beszámoltunk, javában folyik a Thief rebootjának fejlesztése. A következő generációs konzolokra is készülő játék végleges kinézetéről és hardverigényéről pontos részleteket nem tudunk még, de az eddig bemutatott anyag alapján a minőségi grafika garantált.
Azonban Stephane Roy, az Edios Montreal producere nemrég egy sajnálatos hírt tett közzé, miszerint az új-generációs Thief konzolos változatai maximum 30 FPS-t (képkocka per másodperc) lesz képes elérni. Roy állítása szerint jobban szeretnék a fizikai interakciót kidolgozni, mint hogy az egyenletesebb 60 FPS rátát biztosítsák. Roy szerint "Egy lövöldözős játéknál ez nem kérdés, minél magasabb az FPS annál jobb", de "...nem akarom a csapatot olyasmivel terhelni, ami nem szükséges. Ha a játékosok nem látnak különbséget, én inkább szeretnék a játékban jobb fizikát és hasonló dolgokat, mint erőltetni a 60 FPS-t." Ennek ellenére ígéretet tett, hogy a Thief konzolos és PC-s változata "nagyon hasonló lesz".
Korábban már John Carmack, az id Software igazgatója jósolta előre, hogy sok következő generációs konzol még mindig 30 FPS-en lesz megragadva. Szavai úgy látszik igazzá válnak, hiszen más Playstation 4 játékok, mint a Killzone: Shadow Fall is 30 FPS-es maximumot céloznak meg.
A 30 FPS-es limitről már régóta folynak a viták konzolos és PC-s játékosok között, egyesek szerint semmi különbség nincs a kettő között, mások nem elégednek meg 60 FPS alatti teljesítménnyel. Ti milyen véleményen vagytok?