Húszmillió példányt értékesítettek idáig a The Witcher 3: Wild Huntból PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on, úgyhogy mondhatjuk, hogy csak az nem játszott vele, aki nagyon nem akart. Viszont az, hogy bárhová magunkkal vihetjük a játékot, elég jó érv a switches változat megvásárlása mellett.
Aki fontolgatja a vásárlást, az készüljön fel, hogy a minőség nem éri majd el az eddigi változatokét. A stúdió bejelentette, hogy handheld módban stabil 540p-s felbontással lehet játszani, a gépet a dokkba téve pedig 720p a maximum, de ez dinamikusan változik. A Digital Foundry mérései szerint a játék felbontása bizonyos pontokon 896x504-ig zuhan, de nagyrészt tartja az 1280x720-at, illetve látványosan hiányzik az anti-aliasing, ami néha egészen zavaró. Továbbá kevesebb a megjelenített tereptárgy és kisebb a látótávolság, kevésbé szépek az árnyékok. A megjelenésig még javíthatnak rajta, ugyanakkor a felbontás növelésére nem érdemes számítani. Valamit valamiért, meglátjuk, a végeredmény mennyire bántja majd a szemünket; a 6,2 hüvelykes beépített kijelzőn talán annyira nem fogja. A játékmenet ilyesmi lesz, ahogy azt az E3-on bemutatták:
A portot a Saber Interactive készíti, akiknek azt is sikerült megoldani, hogy a teljes játék DLC-kkel együtt elférjen egy kártyán, így letöltésre nem lesz majd szükség az indításhoz. Ezért, valamint a bónuszként járó térkép, kompendium és matricák miatt érdemes lehet a dobozos változatot választani.