Elég komoly botrány alakult ki a The Stomping Land körül, mert a hihetetlenül sikeres Kickstarter projekt, majd az Early Access kiadás után a játék hosszú hónapokig nem hallatott magáról.
A prehisztorikus túlélőjáték rajongói már épp azon ügyeskedtek, hogy valahogy kimentsék a pénzüket a projektből, amikor a The Stomping Land vezető fejlesztője, Alex Fundora végre véget vetett a rádiócsendnek. A Supercrit első embere a Kotaku UK-nak elmondta, hogy a hallgatás oka az volt, hogy a The Stomping Land átköltözik Unreal Engine 4-re. "Nagy volt a csend a The Stomping Land közösségi oldalain, de a színfalak mögött egyáltalán nem" - nyilatkozta Fundora.
"A játékot át fogjuk tenni Unreal Engine 4-re, hogy kihasználjuk az új technológia kreatív lehetőségeit. Mivel a játék még a fejlesztés nagyon korai stádiumában jár, nem akartam még évekig egy olyan motorral dolgozni, amit már nem támogat az Epic" - tette hozzá.
Ez eddig persze mind szép és jó, de azért ne felejtsük el, hogy a játékosokkal való kommunikáció nagyon fontos, főleg, ha egy éppen készülő játékról van szó, amiért sokan már fizettek is. Az ennyire rossz PR nemcsak a játék eladásaira lehet hatással, de megrengetheti a játékosok egyébként is pengeélen táncoló hitét az Early Access programokban. Reméljük, hogy az új motor mellett erre is nagyobb hangsúlyt fektetnek majd a jövőben, de az biztos, hogy már most elég sok vásárlót buktak emiatt.