Pár napja a Sony egyik volt fejlesztője nyilatkozott a PS5 teljesítményéről, most pedig az iparág egy másik képviselője mondott ezt-azt a következő generációról. A WCCFtech egy interjúban beszélgetett ugyanis a Frogwares fejlesztőivel a közelmúltban megjelent játékuk, a The Sinking City sikeréről. Ekkor kerültek szóba a következő generációs konzolok, valamint azok előnyei és hátrányai.
Sergey Oganesyan, a stúdió marketing vezetője elmondta, hogy az SSD nagy segítség lesz a nyílt világú címek fejlesztésében. Szerinte az egyetlen fájó pont a 60 fps elérése lesz, amivel kapcsolatban kicsit szkeptikus.
"Egyre több fejlesztő fogja felajánlani a választási lehetőséget a magasabb felbontás és a magasabb képfrissítés között. Én azt remélem, hogy a 60 fps lesz az alap, de az optimalizáció nem olyan egyszerű, pláne nem a kisebb stúdiók esetében."
Mindenesetre ő úgy gondolja, hogy egyébként is eltart majd egy darabig, amíg megkapjuk az első észbontó, valóban következő generációs játékokat. Egy darabig még olyan címek fogják uralni a piacot, melyek mindkét generációra érkeznek, viszont utána nagy változásokat fogunk látni.
"Mindenképp érdemes várni az olyan előrelépéseket, mint a jobb textúrák, magasabb fps-számok, a jobb fény-árnyék hatások, pörgősebb töltési idők, nagyobb játékterek, részletesebb környezetek stb. Hosszú lista ez, melynek pontjai komoly fejlődéseket jelentenek majd."
Mind a Sony, mind a Microsoft következő generációs konzolja az idei év ünnepi szezonjában fog a boltok polcaira kerülni - már ha ezek megjelenését nem kell eltolni.