A Dark Soulsra emlékeztető Lords of the Fallen után egy sci-fi témájú, de hasonló harcrendszerű játék, a The Surge elkészítésébe fogott a Deck13 fejlesztőcsapat. Viszont nemrég jelentették be, hogy párhuzamosan egy horrorjátékon is dolgoznak a SuperSexySoftwar fejlesztőivel együtt, kiknek ez lesz az első játékuk.
A The Shattering egy hófehér szobákból álló házba kalauzolja a játékost, ami valójában a főhős álma, ahol leveleket, dokumentumokat és egyéb tárgyakat kell összeszednünk az állandóan változó épületben, és túlélni mindaddig, míg lehetőségünk lesz megszökni. Marta Szymanska, a SuperSexySoftwar alapítója nem a szokásos ijesztgetéssel szeretné megtölteni játékát.
Sok horrorjátékkal találkozhatunk manapság, de sajnos mindegyikük jump scare-ekkel próbálja a frászt hozni ránk, és nem a valódi félelmeinkkel. Ezen akarunk változtatni. Elképzelésünk szerint, a játékosnak a normalitás idilli illúziója alatt megbúvó rejtett félelmekkel kell majd szembenéznie, hogy megértse a játék kétségbeesett főszereplőjét.
A ház a főhős mentális állapotához képest változik, átalakul. A játék során talált üzenetek segíthetik a játékost, de be is csaphatják, így el kell döntenie, hisz-e az üzeneteknek, vagy nem. Ezek a döntések a végkimenetelt is befolyásolják.
A The Shattering megjelenése 2018-ban várható PC-re. Nektek hogy tetszik a koncepció?