Hirdetés

Próbáld ki az Unreal Engine 4-es Ocarina of Time-ot

|

Bár néhány éve a Nintendo már kiadta a The Legend of Zelda: Ocarina of Time felújított változatát, sokan a kézikonzolos remaster helyett inkább ezt a rajongói feldolgozást választanák.

Hirdetés

Az olasz modder, CryZENx szeret retro klasszikusokhoz visszanyúlni és az eredeti látványvilágtól kicsit elütő, modern külsővel feldolgozni egy-egy részletüket. A Nintendo játékai a különösen kedvelt témái közé tartoznak, így láthattunk már tőle például az Nvidia Hairworks-szel felturbózott Pikachut is, ezúttal pedig a The Legend of Zelda-sorozat egy klasszikus részét vette elő sokadszorra.

Legutóbb az Ocarina of Time egyik helyszínét, a Gerudo Valley-t készítette el az Unreal Engine 4 segítségével, amihez az alapot a néhány éve megjelent 3DS-es változatból kinyert pálya szolgáltatta. Akinek pedig nem elég az alábbi videó a klasszikus Zelda-rész helyszínéről, az be is járhatja CryZENx pályáját, miután innen letöltötte. Csak nehogy arra a sorsa jusson, mint a Nintendo által elég hamar lelőtt böngészős játék.

Szerintetek illik a Zelda-játékokhoz ez a fajta Unreal 4-es látványvilág?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)