Az olasz modder, CryZENx szeret retro klasszikusokhoz visszanyúlni és az eredeti látványvilágtól kicsit elütő, modern külsővel feldolgozni egy-egy részletüket. A Nintendo játékai a különösen kedvelt témái közé tartoznak, így láthattunk már tőle például az Nvidia Hairworks-szel felturbózott Pikachut is, ezúttal pedig a The Legend of Zelda-sorozat egy klasszikus részét vette elő sokadszorra.
Legutóbb az Ocarina of Time egyik helyszínét, a Gerudo Valley-t készítette el az Unreal Engine 4 segítségével, amihez az alapot a néhány éve megjelent 3DS-es változatból kinyert pálya szolgáltatta. Akinek pedig nem elég az alábbi videó a klasszikus Zelda-rész helyszínéről, az be is járhatja CryZENx pályáját, miután innen letöltötte. Csak nehogy arra a sorsa jusson, mint a Nintendo által elég hamar lelőtt böngészős játék.
Szerintetek illik a Zelda-játékokhoz ez a fajta Unreal 4-es látványvilág?