Hirdetés

Mitől lesznek izgalmasak a The Legend of Zelda dungeonjei?

|

A Zelda játékok barlangjai kivételesen jól vannak megtervezve. Valahogy mindig élmény bejárni ezeket, de hogy miért, azt még mindig nem tudjuk pontosan.

Hirdetés

Néhány hónappal ezelőtt Mark Brown elkezdte feldolgozni a The Legend of Zelda sorozat különböző dungeonjeit. A Boss Keys című videósorozatában arra keresi a választ, hogy mitől lesznek ezek olyan elképesztően izgalmasak, amilyennek a játékban látjuk őket.

Az eheti epizódban az Oracle of Ages és az Oracle of Seasons részekről mesélt, és a fenti videóban el is magyarázza grafikonokkal és illusztrációkkal, hogy mitől lettek ezek a játékok olyan csodálatosak.

Egyébként jó kis emlékeztető ez arra, hogy az Oracle of Ages és az Oracle of Seasons nagyon izgalmas epizódok voltak, tele érdekes tárgyakkal és dungeonokkal. Ha Zelda rajongó vagy, de ezek a címek még kimaradtak, akkor mindenképp érdemes pótolni őket.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)