A Legend of Zelda franchise töretlen népszerűségnek örvend, méghozzá joggal. Nem véletlenül volt az E3 2016 legnépszerűbb játéka a legújabb, The Legend of Zelda: Breath of the Wild névre hallgató, Wii U-ra és NX-re érkező epizód (rengetegen álltak csak azért sorba, hogy kipróbálhassák), ami a trailer és gameplay videók alapján teljesen érthető.
Az eddigi ismereteinkhez most hozzáadódott egy újabb információ is a Nintendo slágergyanús játékáról. A széria producere, Eiji Aonuma a Polygonnak beszélt róla, hogy a The Legend of Zelda: Breath of the Wildban lesz szinkron, viszont főhősünk, Link szótlan marad. A producer azzal magyarázta a döntést, hogy a mostani játékosokat már nem lehet egyszerűen csak szöveggel lenyűgözni, ezért ezúttal beszélni fognak a karakterek, amire idáig még nem volt példa a sorozat történelmében. Egyelőre nem tudni, hogy mennyi dialógust hallhatunk majd, de Aonuma azt mesélte, hogy mikor a játék fejlesztésének korai szakaszában hallotta az egyik karaktert beszélni, megérintette a szívét.
És hogy akkor Link miért nem szólal meg továbbra sem? A producer szerint ha Link véletlenül valami olyasmit találna mondani, amivel a játékos nem ért egyet, akkor megszűnne a kapocs a játékos és a főszereplő között, amit érthető módon nem szeretnének.
A The Legend of Zelda: Breath of the Wild valamikor jövőre jelenik meg Wii U-ra és NX-re, a fejlesztésbe pedig a Xenoblade Chronicles alkotói is besegítenek.