Hirdetés

The Last of Us - a tökéletes animáció titka

|

A Naughty Dog játék dizájnerei elárultak néhány trükköt, mitől is néztek ki olyan jól a közelharci kivégzések a TLoU-ban.

Hirdetés

Kétség kívül mondhatjuk, hogy a The Last of Us volt a tavalyi év egyik legjobb játéka és az idei TLoU Remastered csak tovább emelte a sikert. Rengeteg dolog volt, amivel ez a játék beszippantotta gamerek millióit, de most egy olyan "apróságról" beszélünk, ami fel sem tűnik, mégis rengeteget adott a hangulathoz.



Az egyik rendkívül látványos aspektusa a játéknak, a két ember, vagy egy ember és egy "már inkább gomba mint ember" közti kivégzésszerű közelharcok. A PAX Prime-on Anthony Newman és Doug Holder a játék dizájnerei, bepillantást engedtek, hogyan is érték el, hogy a két harcoló fél animációi teljesen szinkronban legyenek.


NaughtyDog1 by Abriael 


NaughtyDog2 by Abriael

A videókban megmutatják, hogyan is rejtettek el apró pontatlanságokat a kamerák látószögének beállításaival. Továbbá elmagyarázzák milyen komplex kamera rendszert használtak, például a Clicker "nyakon harapós" kivégzésénél és hogyan oldották meg azt a problémát, hogy valóságosan vérezzenek a karakterek egy-egy komolyabb összetűzés után. Érdemes megnézni, különleges anyag nem csak rajongóknak, hanem azoknak, akiket érdekel, hogy a játékfejlesztés során milyen apróságokra kell ügyelnie a készítőknek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)