Amikor a The Elder Scrolls Online 2014-ben megjelent, korántsem volt tökéletes. A fejlesztők sokat szenvedtek a játék feltámasztásáért, aztán mióta kidobták a kötelező előfizetést minden sokkal jobb lett, a játékostábor számai is fixen pörögnek, mindenki boldog. Ilyenkor pedig az ember előre tekint, tervez, jósolgat.
Rich Lambert, a Zenimax Online Studios kreatív vezetője a PAX Aus rendezvényen nyilatkozott a játékról, és elmondta, hogy a terveik szerint hosszú hosszú évekig fogják még támogatni az MMO-t. A panel során mesélt kicsit a szolgáltatás alapú címek támogatásának nehézségeiről is.
"Egy egyjátékos élménynél kiadod a játékot, aztán gyakorlatilag kész vagy."
Egy MMO-nál más a helyzet. Lambert elmondása szerint az ESO folyamatos fejlesztése mellett a közösséggel is együtt kell működniük, hogy mindenki számára élvezhető tartalmakat rakhassanak össze. Éppen ezért igyekeznek a jövőben nyitottak lenni és folyamatos párbeszédet fenntartani a játékosaikkal.
"Igen, néha elcsesszük a dolgokat. Néha tévedünk. Persze nagyon nehéz beismerni, ha valaki rosszul csinál dolgokat, de ilyenkor a közösség mindig aktívan jelez."
Reméljük, hogy ez valóban bejön nekik. A The Elder Scrolls Online a korai haldoklása után sikersztorivá vált, ami remélhetőleg 2020 után is töretlenül folytatódik majd.