Jelentős változtatásokat és balanszolásokat hoz a Tom Clancy's The Division következő frissítése, amelyek közül a World Level Tiers bevezetése lehet a legszembeötlőbb a játékosok számára.
A 30. szint elérése után, ezentúl választhatunk egy World Level Tiers-t, amely befolyásolja milyen erősségű ellenfelek ellen szeretnénk játszani, ezzel együtt pedig milyen loot várhat ránk. A szintek a következőképpen alakulnak:
Tier 1: 30. szintű ellenfelek, gear score jutalom 163
Tier 2: 31. szintű ellenfelek, gear score jutalom 182
Tier 3: 32. szintű ellenfelek, gear score jutalom 204
Tier 4: 33. szintű ellenfelek, gear score jutalom 229
Emellett a Tier 2-es szint feloldja a Challenge nehézséget és a Incursions-t. Az opciónak köszönhetően könnyebb léphetünk szintet, mert nem kell bemerészkednünk a Dark Zone-ba és elkerülhetjük a PvP zónákat. Továbbá, bármelyik NPC dobhat High End és Gear Set kategóriájú felszerelést, a heti és napi küldetések pedig, olyan jutalmakat fognak adni, amelyek jobban passzolnak jelenlegi szintünkhöz.
A patch a felhasználói felületen és a játékmeneten is javít, így például bekerült a játékba egy "report" szekció, a "megjelölés mint szemét" lehetőség, a fegyver kinézetek nem foglalnak invertory helyet, fejlesztették az mesterséges intelligenciát és 30. szint után 50%-al több lőszert vihetünk magunkkal. A frissítések teljes listáját a The Division oldalán találjátok.
A jó hírek után most jöjjön egy rossz hír. A Ubisoftnál úgy döntöttek, hogy a The Division következő két nagyobb frissítését a Survivalt és a Last Standet az év végére, illetve a következő év elejére tolják. A késést azzal magyarázzák, hogy jelenleg a The Divison fő játékmenetének javításán munkálkodnak, amit a visszajelzések alapján kiviteleznek.