A Ubisoft Blogon közölte a kiadó, hogy szerintük a The Crew nem alkalmas megjelenés előtti tesztelésre. „Ez a játék az elejétől kezdve egy élő játszótérnek lett tervezve a rajongók számára, tehát az élmény csak akkor lesz teljes, ha más játékosokkal együtt léteztek ebben a világban.”
„A más játékosok alatt ezreket és ezreket értünk. Egy olyan élmény vár benneteket, amit nem lehet szimulálni úgy, hogy néhány fejlesztő játszik a szerveren az újságírókkal.” Ennek megfelelően a sajtó is a megjelenéskor kapja kézhez a programot, mint mindenki más. Egyébként azt is hozzátette a kiadó, hogy az első napos tesztek szerintük nem lennének pontosak.
„Természetesen számítunk rá, hogy már lesznek értékelések közvetlen az indulás után (ezek valószínűleg a zárt és nyílt béta alkalmak limitált tartalmát veszik alapul) melyek nem adják vissza a játék befejezett állapotának minőségét.” Az első napos tesztek az MMO-k esetén alapvetően ritkák, maximum kiegészítőknél fordulnak elő, és akkor is, csak ha volt egy meglehetősen hosszú bétateszt időszak.
Érdemes tehát várni, hogy reális értékeléseket olvashasson az ember, vagy a nyílt bétában tenni egy próbát vásárlás előtt.