Nagyon úgy tűnik, hogy míg a Horizon, a God of War és a PlayStation házon belüli franchise-ainak legtöbbje virágzik, a Days Gone nem kap folyatást, mert messze nem fogyott olyan jól, mint azt a kiadó várta volna. Pedig hibái ellenére is tudtuk szeretni, sajátos hangulata, élvezetes játékmenete, izgalmas története és szerethető karakterei mind-mind érdekessé tették - a nemzetközi sajtó azonban más véleményen volt.
Ők nem tudták megbocsátani az - azóta egyébként már orvosolt - technikai problémákat, de többen is sérelmezték, hogy a főszereplő, Deacon egy átlagos fehér srác volt.
John Garvin, a játék rendezője szerint ez is hozzájárult a sikertelenséghez. Ahogy ő fogalmazott Twitteren egy azóta törölt posztban, a bukást a bugok mellett előidézték "a kritikusok, akik nem is játszottak a játékkal", illetve "a woke kritikusok, akik nem bírják elviselni, ha egy kemény fehér motoros a csaja seggét bámulja.", utaljon ezzel bármire is. Aki tényleg végigtolta a Days Gone-t, tudhatja, hogy Deacon nem egy motoros macsó, pláne nem egy csajozógép - erre Garvin figyelmét is igyekeztek felhívni egyes felhasználók, akik úgy gondolják, egészen biztos, hogy nem ez vezetett a bukáshoz.
Garvin egyébként már nem dolgozik a Bend Studiónál, egy Ashfall nevű, NFT-kkel összekapcsolt játékot farag, és a Days Gone társrendezője, Jeff Ross is átszerződött máshova, a Crystal Dynamicshez.