A 2017-es Electronic Entertainment Expo, avagy E3 keretében jelentette be a Ubisoft a Skull & Bonest, ami az akkori tervek szerint egy az Assassin's Creed IV: Black Flagben látott hajózásra épülő, multiplayer fókuszú kalózos játék lett volna, melyben egymás hajóit szedhettük volna szét válogatott módokon. Aztán tologatták, tologatták, közben pedig kijött és milliókat csábított el a Sea of Thieves, ami láttán a Ubisoft Singapore csapata végképp úgy érezhette, hogy az, amit akkor kitaláltak, kevés lesz a sikerhez.
Mivel régen nem hallottunk már róla semmit, és a pénzügyi tervekben is csak a halogatásáról esett szó, sejthető volt, hogy elölről kezdték a Skull & Bones fejlesztését. Egy ma közzétett blogposzttal ezt a csapat meg is erősítette: már teljes erővel az új koncepció alapján formálódik a játék, és a tervek szerint éveken át fogják bővíteni, frissíteni; ez mondjuk a legtöbb Ubisoft játékról elmondható.
A sok halogatásnak a hivatalos közlemény alapján nyilván az az oka, hogy dőltek az ötletek, melyek megvalósításához egyre több idő kellett, és belátták, a lehető legjobb élményt csak úgy tudják garantálni, ha ülnek még felette.
Egyelőre - okosan - semmit nem ígértek a megjelenés kapcsán, majd jön, ha kész lesz, és majd megnézhetjük, ha már úgy áll. Addig marad a türelmes várakozás, de jó tudni, hogy nem kaszálták el teljesen a projektet. A mai Ubisoft Forwardot ugyanakkor teljes mértékben kihagyja.