Az interjúban szó esett többek között a karakterosztályok kiegyensúlyozottságáról, a single player mód hiányáról valamint a DX10 támogatásról.
Elmondásuk szerint a legnagyobb kihívást a karakterek erős és gyengepontjainak kidolgozása jelentette, mivel céljuk az volt, hogy minden osztállyal szemben létezzen egyértelmű taktika, amellyel le lehet győzni, egyfajta "kő-papír-olló" szemlélet alapján.
Amikor a sinlge player került szóba, elmondták, hogy azért nem építik bele a játékba, mivel ez hét teljesen különböző bot leprogramozását jelentené, és túl időigényes feladat. Ennek ellenére a játékban lesz (a Half-Life 2: Episode 1-ben látotthoz hasonló) commentary mode, amelyben különböző pontokon a készítők leírását hallhatjuk az adott helyről. Egyrészt az elkészítés részleteiről tudhatunk meg érdekességeket ekkor, másrészt ötleteket is adhatnak a játékhoz (pl. "Ez egy remek hely egy mesterlövésznek").
Ezeken felül szó volt a DirectX 10 támogatásról, mellyel kapcsolatban elmondták, hogy igyekeznek kihasználni az ebben rejlő lehetőségeket, így például az újabb arcmegjelenítéssel kapcsolatos technológiák élvezetéhez szükségünk lesz egy DX10-et támogató videókártyára.
A TF2 megjelenése ősszel várható, a Half-Life 2: Episode 2-vel és a Portallal együtt.
Team Fortress 2: DX10 és egyéb érdekességek
Egy hosszú interjúban három Valve munkatárs: Doug Lombardi, Charlie Brown és Robin Walker hosszasan beszéltek a hamarosan érkező Team Fortress 2 lehetőségeiről.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés