Hirdetés

Team Fortress 2 - Scout, mint koffeinfüggő biciklisfutár

|

A Team Fortress 2 korai fázisában több opció is felmerült a karakterek grafikai megvalósítására. Ilyen is volt a Scout.

Hirdetés

Összeharácsolt bankónkon befektetünk egy választott játékba és gyakran elgondolkodunk rajta, hogy a tervezőknek, grafikusoknak, fejlesztőknek milyen támpontok alapján sikerült összehegeszteni a főhőst, kialakítani a pályák és mellékszereplők kinézetét. Egyéb esetekben felhördülhetünk, hogy „bizony mi jobbat csináltunk volna", esetleg „miért szükséges nekem ebben a ganajdombszerű városban küldetéseket teljesíteni?". A Team Fortress 2 fejlesztői minden bizonnyal fojtogatóbb helyzetben találták magukat a karakterek megalkotásakor, ugyanis ők képesek bármikor változtatni a dizájnon és jégkalapáccsal megzörgetni a grafikusok kulcscsontját, de vállukat nyomja a megfelelés terhe is. A Scout Update bejelentése után a hivatalos TF2 blogban Robin Walker megosztotta velünk a Scout korai koncepciórajzait, ez volt az első osztály, menynek nekiestek a Valve grafikusai. Áldjuk nevüket, hogy ennyit dolgoztak rajta.

Fentről kezdve és balról jobbra haladva:

Az egyik legkorábbi koncepció. Alapötlet: koffein-túladagolásban szenvedő biciklisfutár számos humoros animációval megfűszerezve.

A militarista és az egyedi karakter-felépítés közötti kontraszt bemutatása.

A Valve sem érti, hogy ennél a képnél mi volt grafikusuk elképzelése.

Végső munkafolyamatok felé járunk. Már eldőlt a karalterek kinézete, de külső megjelenésükön még csiszoltak.

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)