Komoly változások zajlanak a BioWare-nél. Először júniusban bejelentette a vállalat, hogy 12 év után elengedi a Star Wars: The Old Republic kezét és másik csapatnak adja át az MMO-t, majd a közelmúltban a cég igazgatója, Gary McKay hivatalos közleményben beszélt róla, hogy kénytelenek körülbelül 50 munkatársat elküldeni, hogy egy fókuszáltabb stúdiót kapjanak eredményül.
Sajnos az elküldött alkalmazottak között olyan veterán írók is voltak, akik vagy a kezdetektől fogva a BioWare-t erősítették, vagy közkedvelt karaktereket köszönhetünk nekik. Azon is meglepődtek egyesek, hogy McKay elmondása szerint a következő Mass Effectnél még mindig csak a fejlesztés előkészítésénél tartanak, most minden erejükkel az új Dragon Age-re koncentrálnak.
Az erőfeszítések ellenére azonban a Dragon Age: Dreadwolf megjelenése egy friss jelentés alapján messzebb lehet, mint gondoltuk. A Giant Bomb podcastjában, a Game Mess Morningsban vendégeskedett egy ismert iparági bennfentes, Jeff Grubb, aki elmondta, hogy forrásai szerint a Dreadwolfot többször is eltolták a színfalak mögött. Eredetileg 2023 szeptemberére tervezték a kiadását, majd 2024 márciusára módosították, jelenleg állítólag 2024 nyara a cél. Ám Grubb közölte, hogy nagy az esélye annak, hogy ismét elhalasztják 2024 végéig, akár 2025 elejéig is.
Szerint egyébként a BioWare-t is érintő változások több tényező miatt következtek be. A legjelentősebb, hogy az Apex Legends már nem termel annyi pénzt, mint korábban, az EA Sports és az EA Entertainment pedig anyagiak tekintetében két különálló egység lett, így az előbbi által kiadott sikeres sportcímek, mint a FIFA és a Madden nem segítenek fedezni az EA többi stúdiójának kiadásait. Ennek értelmében mindegyik vállalatnak az eddiginél jobban kell figyelnie a pénzügyeire, ezért engedte el a BioWare a The Old Republicot, épített le embereket és alakítja át a struktúráját.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.