Végre megérkezett a 2019-es Modern Warfare reboot folytatása, a Modern Warfare 2, aminek kampánya már több, mint egy hete játszható (természetesen már mi is a végére értünk), a napokban pedig elrajtolt az idei Call of Duty többjátékos része is, ami az első órák alapján legalább olyan jó, mint elődje.
Az Activision természetesen mindent elkövet, hogy a játékot a lehető legkülönfélébb platformokon reklámozza, így a Burger Kinggel is fedél alá hozott egy izgalmas együttműködést, egy fontos ország azonban kimarad a promócióból.
A most futó promóció során, ha valaki megvásárolja a Call of Duty menüt, egy játékon belüli kinézetet és némi XP boostot kap a kajája mellé. A skin a már ismerős Burger Town arculatát használja, egy rendkívül csinos bajusszal fűszerezve.
A bökkenő ott van, hogy a Burger King és az Activision valamilyen ismeretlen okból az Egyesült Államokban nem indította el a promóciót, így rengeteg rajongó most az internetes piactereken próbálja beszerezni a kinézetet, merthogy a kulcsok globálisak. Az Ebay virtuális polcain például 20 és 40 dollár között lehet megtalálni a kódokat, és bizony már el is adtak néhányat.
Furcsa belegondolni, hogy egyesek 40 dollárt fizetnek egy bajszos csávóért, aki Burger Town pólóban rohangál. Ennyi pénzért Magyarországon például 11 whoppert is vehetünk, amivel simán egy egész hétvégét ki lehet húzni, amikor csak a Modern Warfare 2 multija pörög. Csak egy kérdés maradt: itthon elérhető a menü? Sajnos mi nem találjuk az étteremlánc weboldalán, de ha igen, szóljatok, és a Blahán találkozunk!