Ahogy minden From Software játék, úgy természetesen az Elden Ring is nehéz, sok kitartást és precizitást igénylő játék. Sokáig úgy gondolták a rajongók, hogy a legutóbbi 1.04-es javítás csak még nehezebbé tette a játékot, viszont most kiderült, hogy vannak olyan változtatások is a patchben, amelyekről a jegyzetek nem szólnak, pedig lényegesen egyszerűbbé tesznek bizonyos harcokat.
Egy YouTube-felhasználó és egy adatbányász közös erővel feltárták, hogy a javítás lényeges változtatásokat eszközöl a csoportos boss harcokon, tehát az olyan helyzeteken, ahol több boss párhuzamosan van jelen.
Korábban ezek a harcok különösen nehezek voltak, hiszen minden ellenfelünk ugyanolyan agresszíven támadott, viszont az adatbányászat során kiderült, hogy a From csapata megváltoztatta az ellenfelek viselkedését úgy, hogy az egyikük mindig passzívabb lesz, így könnyebben tudunk egyszerre egy bossra fókuszálni.
Veterán From Software rajongóknak ez bizonyára ismerős lehet majd, hiszen a Dark Souls mára már legendás Ornstein és Smough elleni harca hasonló mintára épült fel, így talán az akkor rögzült reflexek egy kicsit jobban érvényesülnek majd az új játékban.
Ha szeretnétek részletesebben is megismerni ezeket a rejtett változtatásokat, akkor mindenképpen nézzétek meg a felfedezők által készített videót. Ti mit gondoltok? Fontos volt ezt meglépni a játék egyensúlyához, vagy fölöslegesen lett kevesebb a kihívás?