Korábban is összefutottam már a The Space Game-el, de akkor valahogy nem jött át a játék lényege, így továbbsiklottam felette -a pacák és vonalak kibogozhatatlan egyvelege igen riasztó tud lenni. A mindenütt olvasott és látott kiváló minősítéseket látva viszont adtam még egy esélyt neki, s most egy darabig abba sem fogom hagyni. Mondom is a lényeget! Mindennek az alapja az energia. Ezt az aszteroidák "megcsapolásával" nyerhetjük, és kék színű energiavezetékeken továbbíthatjuk a többi, erre szomjazó egységükhöz. Minden épületünknek kapcsolódnia kell a hálózathoz, különben nem fog működni! A rendszerbe kell építenünk a fegyvereinket, a központokat, az energiaraktárakat, bányáinkat; egyszóval mindent. És ahogy a számítógép is igényli a naftát, ha tri-SLI-ben egy Core i7-el megtámogatva maximumon égetjük a Crysist, így az egyre több komplexum is egyre több energiát kíván. Játékmódokból sem áll rosszul a Játéközön.hu új szerzeménye; komplett kiképző rész mellett küldetések, túlélő és bányász módok színesítik a palettát. Egész napos elfoglaltság!
Régi-régi feltöltés a Játéközön.hu-n a Nano Wars, és nem is értem, hogy kerülhette el eddig a figyelmünket. Több ponton is hasonlít már előbb tárgyalt vezérjátékunkhoz, de bőven van annyira egyedi és ötletes, hogy szemrebbenés nélkül a kedvenceink közé soroljuk flashjáték megosztó szájtunkon. A játék mechanizmusa pofonegyszerű: a mi kék sejtjeinkkel meg kell fertőzni az ellenséges barna sejteket. Minden sejt -méretétől függően- termel bizonyos mennyiségű "anyagot" - ezt egy folyamatosan növekvő szám mutatja. Hogy megfertőzd a másikat, ezt az anyagot kell annak sejtjéhez juttatni. Ha a küldött mennyiség nagyobb, mint a neki épp raktáron lévő, akkor a tiéd! Vigyázni viszont nem árt, mert az ellen is ugyan így pályázik a mi egységeinkre. Hatásosabb, ha egyszerre több sejtet jelölünk ki és így klikkelünk vadul a másikra. Jó szórakozást!