Szélsebesen közeleg a Wild Hearts megjelenése, amit az Omega Force (Dynasty Warriors széria) fejleszt ugyan, de a kiadást nem a stúdió anyavállalata, a Koei Tecmo intézi, hanem az Electronic Arts, méghozzá az ígéretes indie projektek felkarolása céljából létrehozott EA Originals program keretében. A Monsten Hunter széria riválisának szánt alkotásban a feudális Japán által inspirált Azuma fantasyvilágában vadászunk a legkülönfélébb teremtményekre.
A 30 órás kampánnyal és kooperatív móddal felvértezett Wild Hearts különlegességét az ún. karakuri mechanika jelenti, ez utóbbi azt a képességünket takarja, hogy egy szempillantás alatt különféle, a vadászatban segítséget jelentő szerkezeteket (dobbantókat, csapdákat, a szörnyek mozgását korlátozó mellvédeket stb.) építhetünk.
Egy nemrég megtartott Reddit AMA során pedig további hasznos tudnivalók derültek ki a játékról. A legfontosabb, hogy szükségtelen a mikrotranzakciók miatt aggódnunk, mert nem terveznek ilyesmit a fejlesztők, továbbá minden megjelenés utáni tartalom ingyenes lesz.
További részletek:
- Egyedül játszva nincs szükség internetkapcsolatra, és vadászat közben megállíthatjuk a játékot.
- Több mint 20 kemonóval, azaz levadászandó fenevaddal kezd a játék, de később újabbak érkeznek.
- Ritkán, de előfordulhat, hogy a szörnyek egymásnak esnek. Okozhatunk nekik töréses sérüléseket, de elfogni nem tudjuk őket.
- A kampány utáni edgame-ben két nehézségi csoportba sorolódnak a bestiák.
- Lesznek tűz, jég és méreg alapú támadások.
- A nehézségi szint a résztvevők számával egyenes arányban emelkedik.
- A multiplayer peer-to-peer típusú, nincs régiós megkötés.
- EA Play vagy Game Pass Ultimate tagsággal 10 órán át nyúzhatjuk február 13-ától.
- Egyelőre nem támogatja a Steam Decket.
A Wild Hearts február 17-én érkezik PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re.