Az indie stúdiók alakulásakor általában a játékiparba betörni vágyó fiatalok, vagy a AAA-iparban csalódott veteránok vannak az alapítók között. A Tangentlemen esetében az utóbbiról van szó, és az urak nem is akármilyen múlttal vágnak bele a független fejlesztésbe.
A két vezető dizájner Cory Davis és Toby Gard lesznek. Míg előbbi a F.E.A.R. kiegészítőjén, az Extraction Pointon és a második részen dolgozott, illetve a Spec Ops: The Line készítésénél is kulcsfigura volt, az utóbbi nem kisebb dolgot mondhat el magáról, minthogy ő alkotta meg a játékvilág egyik legismertebb főszereplőjét, Lara Croftot az első Tomb Raider készítésekor.
A művészeti vezető szerepét Rich Smith tölti majd be, aki az Infinity Ward alkalmazásában állt a Call of Duty 2, és az első két Modern Wafrare játék készítésekor. Később sokakkal együtt a Respawnhoz igazolt és dolgozott a Titanfallon is. A produkciós vezető pedig a Medal of Honor és Call of Duty játékok készítésén edződött John Garcia-Shelton lesz. A közös pont az úriemberek életében a Yaiba: Ninja Gaiden Z-n való munka volt, ám mostantól egészen új vizekre eveznek.
Davis úgy nyilatkozott, szerintük a AAA játékok magas költségvetése által jelentett kockázatok miatt kiveszett a kreativitás a játékipar ezen szegmenséből, és erre jelenthetnek megoldást a Tangentlemenhez hasonló indie fejlesztők játékai. "Bízunk benne, hogy van olyan közönség, akik olyan élményekre vágynak, amik nem üldögélnek kényelmesen az előre kialakított marketingdobozokba" - tette hozzá.
És hogy milyen játékokat készítenek majd? "A megoldásaink (...) gyakran furcsák, sőt, abszurdak lesznek. A játékaink témájukban, narratívájukban és mechanizmusaikban is extrémek lesznek" - mondta Davis. Első projektjük a Daedalus nevet viseli, és a csapat "szürreális horror-trip"-ként írta le. Kíváncsian várjuk.
Mit szóltok?