A Take-Two elnöke, Strauss Zelnick adott egy interjút a CNBC-nek, ahol a következő konzolgenerációról is beszélt egy kicsit. Szerinte a PlayStation 5 és az Xbox Scarlett komoly előrelépést jelentenek majd grafikus technológiában, és közelebb visznek bennünket a fotórealizmushoz.
Azért hozzátette azt is, hogy nem minden játékkal fognak az élethűségre törekedni. A Borderlands például mindig is megmarad a cel-shaded megoldásnál.
"Az, hogy erre lehetőségünk lesz, még nem jelenti azt, hogy minden játéknál erre fogunk törekedni. A Borderlands, például egy rajzfilmes univerzum, és mindig is úgy fog kinézni. Ettől függetlenül lesznek címek, mint mondjuk a kosaras játékok, ahol tényleg elég közel fogunk kerülni a valósághűséghez. Ez egy nagyon izgalmas, új vásznat kínál majd, amire a kreatív srácaink festhetnek."
Ti melyik megoldást preferáljátok a grafikai megjelenítés terén? Fotórealizmust vagy valamilyen különleges művészeti irányt?