A Take-Two alá tartozó játékok többsége alapvetően a hardcore játékosoknak szól, kevés alkalmi játékos merül el egy Grand Theft Auto V-ben vagy egy BioShock Infinite-ben. A cég CEO-ja szerint az Oculus Rift is főleg a „keménymag” játékszere lesz.
„Szerintem egy hardcore játékosnak, valaki olyannak, aki szereti, ha lenyűgözik, fantasztikus élményt nyújt. Ugyanakkor sokan játszanak videójátékokkal, például a gyerekeim, akik úgy játszanak, hogy a barátaik mellettük ülnek, szóval ez a technológia nem fogja őket megragadni. Úgy érzem, ez a technológia inkább a magnak szól.” - mondta Zelnick a Bloombergnek adott interjújában. Ennek ellenére - vagy épp ezért - lesznek olyan Take-Two játékok, amik Oculus Rift támogatásal jönnek.
Sokféleképpen alakulhat az Oculus Rift sorsa. Mit gondoltok, meddig maradhat népszerű?