Második szakaszával folytatódik a Fallout 76 legújabb közösségi eseménye, a Fortifying ATLAS, viszont emellett a Bethesda egy új frissítésen, az úgynevezett One Wasteland projekten is dolgozik. A fejlesztők célja, hogy az újításoknak köszönhetően minden játékos a képességeinek megfelelő ellenségekkel kerüljön szembe.
A One Wasteland lényege, hogy minden játékos a karaktere szintjének megfelelő nehézségű ellenséggel küzdjön, még abban az esetben is, ha egy jóval magasabb szintű játékos egy partiban játszik például egy kezdővel. A szörnyek szintje mellett így dinamikusan változik a sebzés és az élet is, illetve több XP-t ér a legyőzése. A Bethesda tervei szerint a frissítés valamikor szeptemberben fog élesedni, addig is a PC-játékosok kipróbálhatják a publikus tesztszerveren. A tapasztalatok és a visszajelzések alapján a fejlesztők pedig igyekeznek finomhangolni a One Wastelandet.
Ha részletesebben szeretnétek olvasni a Fallout 76 következő frissítéséről, a játék hivatalos blogoldalán megtehetitek. Nektek hogy tetszik a One Wasteland dinamikus nehézségi szintjének ötlete?