A héten megjelent a régi Star Wars repülőszimulátorok élményét modernizálva kínáló Star Wars: Squadrons, amit mind a szakma, mind a játékosok örömmel fogadtak. Az EA Motive fejlesztőcsapat még néhány frissítéssel igazít rajta, ahol kell, viszont nem készít hozzá további tartalmakat, mely különösen az Electronic Arts részéről egy fura döntés, de egyáltalán nem bánjuk.
Így legalább felszabadultak a fejlesztők, és teljes erővel további projektjeikre fókuszálhatnak, amikből, mint megtudtuk, jó néhány akad. A Motive vezetője, Patrick Klaus egy blogposztban lelkendezett azon, mennyire jól érzi magát a cég kötelékében, mennyire büszke a vészterhes időkben is maximumot nyújtó csapatra, és hogy örül a pozitív visszajelzéseknek.
Írt továbbá a célkitűzésükről is: szeretnék, hogy a játékosok alkothassanak, kísérletezhessenek, megélhessék és megoszthassák egyedi történeteiket. Ennek érdekében kockázatvállalással állnak neki a fejlesztésnek, az innovációt helyezik előtérbe, ami majd vagy kifizetődik, vagy nem.
Jelenleg több be nem jelentett projekt formálódik náluk, melyekről egyelőre nem mondott semmit, de azt kijelentette, hogy különös figyelmet szentelnek a támogató, egészséges munkahelyi légkörnek, mert a boldog és elszánt alkotók jobb játékokat tudnak csinálni. Nem vesznek fel "szupersztárokat nagy egóval", sokszínű csapatként dolgoznak - most még otthonról.