Tim Schafer-t gondolom senkinek sem kell bemutatnom, olyan játékok fűződnek a nevéhez, mint a Day of the Tentacle vagy a Full Throttle.
A legújabb ötlete az volt, hogy függetleníti magát a nagy kiadóktól és közvetlenül a felhasználóktól kér pénzt a játékai fejlesztésére. A terv az volt, hogy összekalapoznak 400.000 dollárt, amiből már el lehet készíteni egy jópofa kalandjátékot, amit aztán kiadnak. 15 dollár a minimum támogatás, ezért garantált bétateszterek lehetünk, megkapjuk a játékot és folyamatosan betekinthetünk a fejlesztés menetébe. Az ötlet óriási sikert aratott, már nyolc óra elteltével megvolt a 400 lepedő, ha jól tudom most bőven 1 millió dollár felett tartanak. Tim elmondta, hogy a maradék pénzt arra fogják fordítani, hogy jobban dokumentálják a fejlesztés körülményeit, további nyelvekre fordítsák le a játékot, illetve minőségibb tartalmat hozzanak létre.
Személy szerint nagyon szurkolok a Double Fine-nak, Anno imádtam ezt a stílust, jó lenne ismét a régi pompájukban ragyogni látni a kalandjátékokat.