A legfontosabb talán az, hogy új kiegészítőt terveznek a Supreme Commander-hez, melyben a gigantikus méretű kísérleti egységekre helyeznék a hangsúlyt. Emellett elégedett a gyakorlatilag befejezettnek tekinthető konzolos verzióval is, ami a Hellbent csapatának köszönhető.
Szó esett természetesen az aktuális projektekről is. A Demigod még mindig tabu téma, ám a Space Siege ügyében Chris már nyitottabbnak bizonyult. Szándékosan tartják vissza az információt az űrkaland kapcsán, ugyanis meg szeretnék lepni a játékosokat. Erősen rágyúrtak a történetre, s elmondása szerint a környezet annyira élő, mint a Half-Life-é. Vagyis sokkal könnyebben éli magát bele a játékos a monitoron zajló eseményekbe.
Ha Chris Taylor, akkor Dungeon Siege. Talán nem meglepő, hogy gondolkodnak a sikeres akció-szerepjáték harmadik részének elkészítésén is, s a mozifilmet sem hagyta ki. Igaz, eddig csak az egyik korai verzióhoz volt szerencséje, ám saját bevallása szerint jól szórakozott rajta.
Az interjú teljes szövegét itt olvashatjátok.