Hirdetés

Napi büntetés: megőrültek a Google kütyüi a cég saját reklámjától

|

A Google-nek alaposan át kell gondolnia, hogy milyen reklámokat készít a jövőben, hiszen egyetlen rosz szó több százezer háztartásban okozhat káoszt.

Hirdetés

A Super Bowl félidejében nemcsak előzeteseket, hanem különböző reklámokat is vetítenek. A Google-nél meg is ragadták az alkalmat, hogy virtuális személyi asszisztenst, a Google Home-ot promózák.

Az alkalomra nem készítettek új spotot, leadták azt, amit az eszköz októberi bemutatóján is használtak. Ez gyakorlatilag példákkal szemlélteti, hogy mire is jó a Google Home.

Ami akkor egy hangulatos reklám volt, az ma hajnalban rengeteg embernek okozott meglepetést, hiszen a tévéből érkező "OK Google!" felkiáltásra gyakorlatilag az összes ilyen kütyüt bekapcsolta, és hol válaszoltak a kérdésre, hol elkezdték kapcsolgatni a dolgokat.

Januárban egyébként az Amazon Echo-k csináltak hasonlót, amikor egy tévériport hatására több ezer embernek rendeltek automatikusan babaházat az internetről. Az intő jel lehetett volna a Google számára. Persze lehet, hogy pont ez volt a cél.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)