A Super Bowl félidejében nemcsak előzeteseket, hanem különböző reklámokat is vetítenek. A Google-nél meg is ragadták az alkalmat, hogy virtuális személyi asszisztenst, a Google Home-ot promózák.
Az alkalomra nem készítettek új spotot, leadták azt, amit az eszköz októberi bemutatóján is használtak. Ez gyakorlatilag példákkal szemlélteti, hogy mire is jó a Google Home.
Ami akkor egy hangulatos reklám volt, az ma hajnalban rengeteg embernek okozott meglepetést, hiszen a tévéből érkező "OK Google!" felkiáltásra gyakorlatilag az összes ilyen kütyüt bekapcsolta, és hol válaszoltak a kérdésre, hol elkezdték kapcsolgatni a dolgokat.
That @Google home trailer made my google home have a meltdown.
— Jared Feldman (@jfeldman452) 2017. február 5.
Januárban egyébként az Amazon Echo-k csináltak hasonlót, amikor egy tévériport hatására több ezer embernek rendeltek automatikusan babaházat az internetről. Az intő jel lehetett volna a Google számára. Persze lehet, hogy pont ez volt a cél.