Tavaly a This War of Mine elég hatásos emlékeztetőt adott róla, hogy bár a játékokban általában háborús hősöket alakítunk, egy valódi konfliktusban egyáltalán nem mindenki rohampuskákat lóbáló szuperkatona, sőt. A Tale of Tales nevű indie-stúdió egy hasonló ötletre építette a Sunset című játékot, ám ezúttal sokkal nagyobb szerepünk lehet az események alakításában.
A történet szerint egy Anchuria nevű fiktív országban járunk Latin-Amerikában (ezzel a nem létező állammal illusztrálta a banánköztársaság fogalmát a kifejezést kitaláló O. Henry), és egy házvezetőnőt alakítunk, akinek minden héten egy órája van, hogy egy gazdag figura, Gabriel Ortega lakását kitakarítsa. Viszont a kis cetliken hagyott feladatok (Ortegával nem találkozunk a játékban) elvégzésén kívül is marad időnk a lakásban matatni, ilyenkor élhetjük át a polgárháború körül forgó történet egyes részleteit, amit befolyásolhatunk is.
Ugyanis Ortega korábban magas rangú állami vezető volt, és így titkos dokumentumokhoz is hozzáfért, amiket meg is találhatunk a lakásban, és felkelő testvérünk számára fontos információkat szerezhetünk meg. A háborús történet mellett egyébként a játékban rengeteg gondolatot találunk az egyenlőségről, ahogy a művészetről, és a hagyomány és a haladás kapcsolatáról is, úgyhogy a Sunset rengeteg felfedezhető apróságot tartogat, ha kicsit mélyebbre ássuk magunkat.