A TML Studios eddigi munkássága kimerül a Microsoft vasutas szimulátorának kiegészítőjében, mely a berlini metróalagutakba kalauzolt, és egy, a '20-as évek szépségeit bemutató villamos-szimulátorban.
Legújabb projektjük egy filmszerű élményt nyújtó kalandjáték formájában realizálódik. A monológok, a párbeszédek és a helyzetkomikum alakulása a játékos reakcióinak függvényében valósul meg. A Sunrise New York városába kalauzol, a 27 nagyobb helyszín 146 kisebb részre oszlik.
Búcsút inthetünk a tárgylistának, s a legtöbb feladatra több lehetséges megoldást kínálnak. Döntéseink folyományaként egyes helyszínek megnyilnak előttünk, másokat csak egy később megismételt végigjátszás (a szemfüles játékos ilyenkor mentéseihez nyúl) során látogathatunk meg. Ez pedig szinte példátlan újrajátszhatóságot jelent a kalandjátékok történetében.
A néhány sorban felvázolt történet három barát (Rydec, Brian, Max) kísérletével indul, akik előtt a Nobel-díj lebeg célként. Ha nem siklana félre az ügy, most nem is írnék a játékról. Hazajutnak valaha? Megoldást találnak az anomáliákra? Max mindenkit az őrületbe kerget? És különben is, ki a dögös, ájult maca?
Kellően kusza, ugye?
Megjelenés elvileg még idén. Némethonban talán még elképzelhető, ám az angol változat érkeztéig egy mormata is kialudhatja magát.