A napokban zajló Taipei Game Show keretein belül a szervezők rengeteg mindent megmutattak a látogatóknak. A kiállítás nem annyira a befektetőknek, inkább a játékosoknak szól (köztük a leedő katonáknak), így nem kellett a booth babe-ek negatív hatásaitól tartani. Volt is belőlük rengeteg, bárcsak mi is ott lehettünk volna.
Az InFamous: Second Sont fejlesztő Sucker Punch nem sokat hallatott magáról mostanában, de az eseményen szó esett a többjátékos módról, amelyet pár napja még biztosra mertünk venni, ugyanis történt egy kis félreértés.
A játék leírásában feltüntették az online támogatást, amelyről mindenki valami multiplayer lehetőségre asszociált. Ken Schramm fejlesztési igazgató most eloszlatta a kételyeket: bár a kampány során csapódnak majd hozzánk társak őket a gép fogja irányítani, nem más játékosok.
Öröm az ürömben, hogy így több idejük maradt az egyjátékos mód csiszolgatására, így remélhetőleg ott makulátlan minőségre számíthatunk. A fő szál mellett rengeteg mellékküldetés teljesítésére lesz lehetőségünk, döntéseink azonban végzetes kimenetelűek is lehetnek. Attól függően, hogy a törvény melyik oldalához húz majd a szívünk, több küldetést vagy npc-t veszíthetünk el, így velük nem találkozunk majd a későbbiekben.
Delsin két szuperképességén (füst, neon) kívül nem derült fény újabbra, ezekről azonban megtudtunk néhány fontos részletet. A képességek szoros kapcsolatban állnak a környezettel, ki tudja, lehet, hogy a szeszélyes időjárást kicsit újra kell értelmeznünk, és a természet erői nem csak minket segítenek. A két képességet egyébként nem tudjuk egyszerre használni, és az erőnket is be kell osztanunk, nem duhajkodhatunk szabadon a végtelenségig.
Ti várjátok már az Infamous: Second Sont?