A Subnautica egy olyan nyitott világgal operáló projekt, amelyben a játékosokra többek között a teljes felfedezés feladata hárul. Egy filmes elemekkel tűzdelt sandbox-szerepjáték-kalandjáték egyveleg, amit egyetlen eddig ismert műfajba sem lehet besorolni - a fejlesztők úgy gondolják, ezzel egy teljesen új műfajt hoznak létre.
A Natural Selection 2 alkotóinak műhelyében formálódó Subnautica jelenleg még a fejlesztés korai szakaszában van, de egy kedvcsinálót és pár koncepciós rajzot már kaptunk belőle, amik alapján érdemes lesz odafigyelni a programra:
Az Unknown Worlds szerint a Subnautica célja az, hogy a játékosokból kiváltsa azt a késztetést, ami az ismeretlen feltárására ösztönzi őket: egy érintetlen világban kutakodhatnak nem tudva, hogy milyen messzire mehetnek vagy milyen mélyre merülhetnek.
Persze ahhoz, hogy a tenger titkait teljesen felfedjük, szükség lesz tengeralattjáróra is, amit mi állíthatunk össze és fejleszthetünk folyamatosan annak érdekében, hogy minél többet megismerjünk a vízalatti világból. A tengeralattjárónk szerkezete, képességei és tulajdonságai nagyban befolyásolják majd, hogy miképpen navigálhatunk azokon a veszélyes területeken, amiket soha nem látott lények birtokolnak és őriznek.
A Subnautica jelenleg nem rendelkezik megjelenési dátummal, de azt tudjuk, hogy PC-re készül. Nektek hogy tetszik a koncepció?