Hirdetés

Steep - így készültek a nyaktörő mutatványok

|

Az Ubisoft a Steep második fejlesztői naplójában a trükkök modellezését mutatja be.

Hirdetés

Bő egy hét múlva megjelenik a Ubisoft Annecy extrém sport szimulátora, a Steep. A reggel bemutatott első fejlesztői napló után nem sokat kellett várni, máris megnézhetitek a sorozat második részét.

A világ után ezúttal a trükkökön a hangsúly. Az ugrások és a mutatványok a játék egyik legizgalmasabb és leglátványosabb elemei, így nem meglepő, hogy az Annecy-s srácok is büszkélkednek vele.

Bepillanthatunk a kulisszák mögé, hogyan veszik fel a mozgásokat, és a fejlesztők elmagyarázzák az egész animálási folyamatot is. Persze egy kis gameplayt is kapunk ízelítőnek.

A Steep december 2-án jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, de addig még több ehhez hasonló rövidebb fejlesztői naplót is kapunk majd a játékról.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)