Ezt a kérdést teszi fel nekünk a Chris Bischoff vezette fejlesztőcsapat, akik még hisznek a régi értékekben, és úgy gondolják, hogy van értelme izometrikus nézetet használó játékot fejleszteni. Az indie játékban John Maracheck bőrébe bújva fogunk bóklászni egy elhagyatott kutatóállomáson, hogy megtaláljuk a családunkat.
De ahogyan az a rémisztgetős játékok esetében lenni szokott a dolgok egyáltalán nem ilyen egyszerűek. A STASIS a stílusra jellemző klasszikus játékelemekkel operál, tehát találkozni fogunk benne egy rakás puzzle résszel, rengeteg felfedezni való dologgal, és egy halom olyan tárggyal, amit használni lehet, és kell is, akár kombinációban. Akik tehát szeretik, vagy régebben szerették az ilyen jellegű játékokat, azok szurkoljanak a fejlesztőknek, és nézzék meg ezt a trailert, valamint képekért látogassatok el a galériába: