Hiánypótló alkotásnak ígérkezik a Snowforged Entertainment űrbéli multiplayer stratégiája, az Unreal Engine 4-gyel készült Starfall Tactics, amelyre a készítők közösségi kalapozással kívánnak támogatást szerezni. A frakciók, valamint a játékmenet bemutatása újabb löketet adhat a lassan gyarapodó gyűjtésnek.
Egy pusztuló, háborúkkal sújtott galaxisban három rivális csoport dominál és mi egy lehetünk közülük: a kihívásokból a hajónk teljes testreszabásával és menedzselésével vehetjük ki a részünket, taktikánkat pedig új alkatrészekkel és ritka modulokkal fejleszthetjük, hogy végül egy saját űrflottával uraljuk a csatateret és nevet szerezzünk maguknak a csillagok között.
A galaktikus térképet egymagunkban vagy a többi játékossal is felfedezhetjük, ami különösen érdekes, ugyanis a Starfall Tactics alapvetően három játékmódot tartogat. Az első kettő, a Qucik Game és a Ranked Game a rövid, intenzív összecsapások híveit elégíti ki 10-20 perces mérkőzésekkel, akárcsak egy kompetitív RTS-ben.
A Galaxy Conquest mód esetében viszont egy perisztens galaktikus térképet kell elképzelnünk háborúzó frakciókkal, kalózokkal, zsoldosokkal és különböző NPC-kkel tele. Utóbbi támogatja a solo és kooperatív játékot is, valamint változatos típusú 4X-stílusú küldetéseket tartogat, amelyek jutalmazása arányos a kockázat mértékével.
A free-to-playre tervezett Starfall Tactics fejlesztői 45 ezer dollárt kérnek ígéretes játékukhoz, viszont 10 nappal a kampány lezárulása előtt csupán több mint 22 ezer jött össze. A Snowforged ennek ellenére bizakodó és kikötötte, hogy ha esetleg nem zárul sikerrel a kalapozás, a játékot akkor is elkészítik - várhatóan ősszel indulhat az alfa verzió.
Ti támogatjátok a projektet?