Hirdetés

StarCraft II - 3D támogatás utólag

|

Megjelenés után nemsokkal kimásznak majd a zergek a monitorból

Hirdetés

A 3D-s őrület közepette igazából már meg sem lepődünk azon, hogy minden bizonnyal a StarCraft II-es egységek is „kimásznak" majd a monitorból, ha nem is azonnal a megjelenés napján.

Egy dél-koreai (hol máshol?) rendezvényen az IGN riportere kérdezte Chris Sagaty projektvezetőt, hogy a StarCraft II bétától eltérően a végleges verzióban lehet-e majd kedvünknek és hardverünknek megfelelően állítgatni az anti-aliasingot. A válasz egy sajnálatos nem volt, viszont azzal a lendülettel hozzátette, hogy a megjelenés után nem sokkal (egy tapasz formájában gondolom) elérhetővé teszik a 3D-t azok számára, akik rendelkeznek a megfelelő Nvidia kártyákkal és monitorokkal. És mielőtt még a riporter azonnal szaladt volna az Nvidia helyi képviselőjéhez ezt megerősíteni, Sagaty gyorsan csatolta, hogy igyekeznek minden rendszerre elérhetővé tenni azt. Tehát megeshet, hogy az AMD tulajoknak is elkél majd a szemüveg.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)