A 3D-s őrület közepette igazából már meg sem lepődünk azon, hogy minden bizonnyal a StarCraft II-es egységek is „kimásznak" majd a monitorból, ha nem is azonnal a megjelenés napján.
Egy dél-koreai (hol máshol?) rendezvényen az IGN riportere kérdezte Chris Sagaty projektvezetőt, hogy a StarCraft II bétától eltérően a végleges verzióban lehet-e majd kedvünknek és hardverünknek megfelelően állítgatni az anti-aliasingot. A válasz egy sajnálatos nem volt, viszont azzal a lendülettel hozzátette, hogy a megjelenés után nem sokkal (egy tapasz formájában gondolom) elérhetővé teszik a 3D-t azok számára, akik rendelkeznek a megfelelő Nvidia kártyákkal és monitorokkal. És mielőtt még a riporter azonnal szaladt volna az Nvidia helyi képviselőjéhez ezt megerősíteni, Sagaty gyorsan csatolta, hogy igyekeznek minden rendszerre elérhetővé tenni azt. Tehát megeshet, hogy az AMD tulajoknak is elkél majd a szemüveg.