A Blizzard franchise-aiban rengeteg lehetőség van, de a csapat ezt nem használja ki elég jól. Pedig eléggé bejött nekik, amikor úgy döntöttek, a stratégiai játékokból álló Warcraft sorozatot új irányba viszik, és megszületett a World of Warcraft.
Már korábban is próbálkoztak más műfajú StarCraft játékkal: elég jól haladt a Ghost fejlesztése, de végül azt is törölték. A Kotaku most három, meg nem nevezett forrásra hivatkozva azt írja, néhány hete elkaszáltak egy FPS-t, mert a Diablóhoz és az Overwatchhoz kapcsolódó projekteknél nagyobb szükség volt a segítségre. Az Ares kódnevű játék elvileg egy "a StarCraft világába ültetett Battlefield" lett volna, és úgy született meg, hogy az egyik csapatot 2017-ben felkérték, kísérletezgessenek az Overwatch motorjával. A fejlesztés lassan haladt, de a játék alakulgatott, már készült egy prototípus, amiben terranként lehetett zergeket mészárolni, és szerettek volna kísérletezgetni a zergek játszhatóvá tételével is. Elvileg elkaszáltak egy mobiljátékot is, ami nem a Diablo: Immortal.
Az oldal értesülései szerint mind a Diablo 4-et, mind az Overwatch 2-t az idei BlizzConon fogják bejelenteni. Utóbbit PvE móddal dobják majd fel, melyet néhány blizzardos dolgozó a Left 4 Deadhez hasonlított.
A Blizzard közleményében annyit írt, hogy okkal nem beszél bizonyos projektekről addig, amíg nem biztos abban, hogy a végén játék lesz belőlük. Ha eljön az idő, bejelentik, mik készülnek. Ezzel nem erősítették meg, hogy dolgoztak egy StarCraft FPS-en, de nem is cáfolták. Sajnáljuk, hogy semmi nem lesz belőle, és reméljük, hogy azért később újra előveszik.