A MarketWatch szerint izgulnak az Activision Blizzard részvényesei, hogy a StarCraft 2 esetleg nem készül el időben, s lekési az idei premiert.
Brean Murray és Jess Lubert elemzők úgy vélik, a Blizzard máig népszerű stratégiai játékának folytatása nélkül nem garantált, hogy a vállalatóriás eléri a 4,3 milliárdos célforgalmat. Véleményük szerint még a Modern Warfare 2 is kevés lehet ehhez. A béta még nem indult el, az elemzők pedig 5-6 hónapos teszteléssel számolnak, így már borítékolható a csúszás. Michael Pachter, a Wedbush Morgan elemzője viszont úgy véli, a Call of Duty széria legújabb epizódja képes lehet pótolni a StarCraft 2 csúszása miatt kieső bevételeket. Megfelelő reklámkampánnyal megtámogatva a tervezetten felül további négymillió példányt lehetne értékesíteni sikervárományos FPS-ből.
Pachter szerint amint bemutatkozik a régóta várt RTS, azonnal elkapkodják az üzletek polcairól. Csak az első három hónapban négymillió eladott példánnyal számol.