Most, hogy a Star Wars Battlefront megjelent, reméljük, hogy az Electronic Arts a további Star Wars projektekről is beszél. Egyelőre az biztos, hogy a Dead Space sorozatot és a Battlefield: Hardline-t jegyző Visceral Games dolgozik egyen, amit az Unchartedet író Amy Hennig és az Assassin's Creed játékokat felügyelő Jade Raymond alakít, de más konkrétum nincs vele kapcsolatban.
A csapat most vezető rendszertervezőt keres, és mivel nem egy nagy csapatról beszélünk, valószínűsíthető, hogy egynél több projekttel nem foglalkoznak egyidőben, így akit felvesznek, minden bizonnyal a Star Wars játékkal fog foglalkozni (a mázlista). A leírásban szerepel, hogy a jelentkezőnek tapasztalattal kell rendelkeznie harmadik személyű akció-kalandjátékok fejlesztésében, különösen irányítással, ellenfelekkel, navigációs mechanikákkal és harccal kapcsolatos területeken. Emellett mélyrehatóan kell ismernie a mozgásmodelleket, a fegyverek finomhangolását, az ellenfelek koncepciójának és tervezetének megalkotását, az eszközök/fejlesztések rendszereit, a gazdaságot, a balanszot, és a tesztelést.
Ez alapján a Visceral Star Wars játéka egy olyan - talán open-world - TPS lesz, ami saját gazdasággal rendelkezik, fejleszthetjük a karakterünket, felszerelésünket (ha nem is RPG-szinten, valamennyire biztosan). Korábban azt ígérték, a játék hasonló lesz az Unchartedhez és ahhoz, ami a 1313 lehetett volna. Ez végülis passzol. Várjuk a további fejleményeket.
A nyitókép a Star Wars 1313-ból származik.