A blogon képeket is találnak mindazok, akik ellátogatnak a hivatalos Star Wars: The Old Republic oldalon található aloldalra.
Schubert az alábbiakat írja: "Általában térképeket dobni egy MMO-ba könnyű. Másfelől olyan térképeket készíteni, melyek minden részletre kiterjednek, pontosak és hasznosak a játékosnak már sokkal nehezebb, mint azt el tudnátok képzelni (...) Szerencsére idejekorán realizáltuk, hogy ez egy nagyon-nagyon fontos terület."
"Kezdésként a dizájner felvázol egy keretdobozt a világ egy része köré, aztán kijelöli melyik térkép tartozik ehhez a keretdobozhoz. Utána egy olyan eszközt használ, ami hatásosan renderel olyan tárgyakat, melyek ebben a részletes keretdobozban vannak. Ezzel lesz egy kezdetleges térképünk. Ezután egy Phostoshop alkalmazással olyan szűrőt alkalmaz, ami műszaki, holografikus és határozatlan építészeti (ha belső tér), vagy helyrajzi (ha külső helyszín) kinézetet képes megjeleníteni. Végül egy művész letisztító eljárást hajt végre, eltávolítva a vizuális melléktermékeket és egyéb zajokat, melyek bekerülhettek a folyamatba."
Akit esetleg további részletek is érdekelnek, az látogasson el a blogra.
A Star Wars: The Old Republic még idén érkezik az előzetes tervek szerint, PC-re.