Tény, hogy gyönyörű látványt kínál, de azért nem tökéletes az Electronic Arts saját fejlesztésű motorja, a Frostbite. Erről az Anthem fejlesztői mesélhetnének, akik korábban azt mondták, nem tudták vele minden ötletüket megvalósítani. Egyébként nem a kiadó kényszerítette őket ennek használatára, a Mass Effect: Andromeda fejlesztése során döntötték el, hogy következő projektjükhöz is ez lesz a megfelelő alap.
Stig Asmussen és Vince Zampella a GameInformerrel beszélgetve elárulták, hogy amikor belekezdtek a Star Wars Jedi: Fallen Order fejlesztésébe, a Frostbite-ot külsős fejlesztőként (csak 2017-ben vásárolta fel őket az EA) nem is használhatták. A Titanfall játékoknál és az Apex Legendsnél bevált a Source, de úgy látták, az Unreal Engine 4 sokkal jobb lenne helyette, mivel egyrészt rengeteg lehetőséget kínál, másrészt könnyebb volt olyan fejlesztőket találni, akiknek ezzel a motorral van tapasztalata. Ha a Frostbite szerepelt volna az opciók között, egyáltalán nem biztos, hogy erre esett volna a választásuk, mert mindenképp a legjobb motort akarták megtalálni.
Egyelőre úgy látjuk, tényleg jól döntöttek, de ez csak novemberben fog kiderülni.