A Star Wars Jedi: Fallen Order egyértelműen az idei év egyik legjobban várt játéka, és nem csak azért, mert Star Wars címről van szó, hanem azért is, mert sokakban a kiváló Jedi Knight-sorozat emlékeit idézi fel a sztoriközpontú, fénykard-párbajokra kiélezett játékmenet. Az idei E3-on végre mozgás közben is megnézhettük a játékot, sokan pedig azonnal érezték, hogy a fejlesztők bőven merítettek a From Software munkásságából többek között a harcrendszer terén is.
Persze manapság már gyakorlatilag szinte minden olyan játékot a Dark Souls-hoz hasonlítanak, amiben közelharc van és nem lehet agyatlanul nekimenni az egyes szituációknak, viszont a Fallen Order harcrendszerének dizájnere, Jason de Heras szerint a Sekiro sokkal jobban megközelíti azt a filozófiát, amit a srácok követnek:
"Nagyban növelte az önbizalmunkat, amikor láttuk, hogy stamina mutató nélkül is meg lehet csinálni egy ilyen játékot. Hagyják, hogy szabadon gurulj és támadj megállás nélkül, aztán az MI eldönti, hogy jól csinálod-e vagy sem. Ez megerősítette bennünk, hogy nem kell mindent limitálnunk, amit a játékos csinál, adhatunk egy kicsivel több önállóságot a kezébe, és legfeljebb a játék majd a kezére csap, vagy az arcába üt. Nagyon pozitívan éltük meg, hogy van egy játék, ami hasonlít a miénkre. Nagyon hasonlít."
Ebből persze nem szabad véletlenül sem azt leszűrni, hogy a Respawn srácai szándékosan másolni szeretnének, inkább arról van szó, hogy a Sekiro sikere megerősítette bennük azt, hogy jó irányba haladnak, mi pedig alig várjuk, hogy erről mi magunk is meggyőződhessünk november 15-én, amikor a játék megjelenik PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.